en försenad julhälsning =D

Heeej!!! Om en halv timme ska vi åka till centralen, jag och min stora syster ska åka tåg till min mormor & morfar (Härnösand)! Hela julen har varit jätte mysig och rolig:) Jag har fått massa julklappar tex en rosa rullväska (som jag ska ha idag<3), en rosa velour mysdress, rosa skiit söta träskor (lägg märke till att jag älskar rosa:D), grey's anatomy sesong 1, present kort på The Body Shop 250 kr, Kicks 250 kr och på sf bio 100 kr! Och så fick jag massa massa mer! Som jag sa tidigare så skulle jag inte blogga så mycket på jullovet, som ni har märkt... jaa men jag lovar jag SKA bättra mej till vårterminen :P Och då menar jag att jag ska skriva flera inlägg per dag, hehe det låter redan omöjligt för mej XD! Hoppas alla har haft en jättemysig jul!
GOD JUL<33
Pussar //chill<33  
 god jul och gott nytt år!! vi ses sen ;) <33

Kommentarer
Postat av: hanna <33

god jul honey !!!<3<3<3 saknar dej så klart till 100 prosent!!! men vi syns ju snart på cupen :)då får du berätta om hela ditt jullov!! puss puss love you!<333333

2009-12-27 @ 18:08:27
Postat av: chillen<33

haha älskar dej sötis<333 det kommer bli den bästa helgen med dej älskling!! =P<3333 PUSS! <3333

2009-12-29 @ 16:32:50
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0