fjärde advent!

Heej! hann tyvärr inte skriva nått igår så jag får skriva lite nu! =P på förmiddagen så var jag ju hos Chillen och spelade playstation! :) sen efter lunch så åkte vi till några kompisar och bakade julgodis! mums! det blev jätte gott :) vi kom hem typ 11 och var jätte trött =P idag är det fjärde advent!!! och det är bara 3 dagar, 13 timmar och 54 minuter kvar till julafton! ;P snart så ska vi åka och köpa julgran men jag skriver nog sen!
Pussar //Soff<33

hann inte lägga ut gårdagens outfit så ni får den nu:
strumpbyxor från Gina tricot, linne från Gina tricot, kofta från Gina tricot och halsband från H&M

min fina marsipan gris som jag gjorde igår! =P
Ha en bra advent! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0