Dagen<3

Heej! nu har jag precis duschat. idag var det ju första dagen i skolan från att jag var sjuk. är faktiskt nästan helt frisk förutom att jag hostar =P här får ni lite bilder från dagen:

hanna äter =P

haha, chillens fiskburgare :)
ja, jag tog inte så många bilder idag =P
efter skolan så gick jag och chillen till henne och satt vid datorn och snackade lite :) sen åkte vi till innebandyn som började kvart i 5. jag var inte med så då kunde jag passa på att ta lite bilder ;P 

snyggingen Chillen<33

hehe, jag =P

haha, märkte att några hade ritat på sargen!

vet inte riktigt vilka det är.. :S (hihi)

Moa, Jessica och Chillen<33

och några som spelar igen.. =P
det var alla bilder för idag! :) skriver nog sen.
Pussar //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0