Haha!<33

Heej! nu har jag ducshat för vi var ju på innebandy. haha, det blev inte så mycket innebandy utan mest flum! haha, Hanna du är rolig du!!<33 och dig Chillen vet jag inte riktigt vad jag ska säga min lilla älskade retsticka!<333. Till middag åt jag kyckling. :) mumsigt! snart börjar idol så det ska man väll kolla på =P glöm inte Chillens födelsedag imorgon!!<33 tyvärr har jag inte tagit några nya bilder idag men ni får några gamla bilder! =P men nu vet jag inte vad jag ska skriva.
Pussar //Soff<33

 älskar er mer än nått annat! <33

haha, älskling<33

vi för alltid<333

Kommentarer
Postat av: H.Appeltofft

haha sötnos, fiin fina bilder på oss :) <33

2009-11-06 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0