idag..

Heej! idag har det vart en skön, nervös och lugn dag. först så hade vi håltimme på musiken så då hade vi matte istället och gjorde del 1 på matte provet och det gick jätte bra! :) sen så tog jag svininfluensa sprutan :S det gjorde lite ont och nu har jag jätte ont i armen så jag hoppas det går över tills matchen på söndag! sen så hade jag TX-slöjd på EVA-passet. sen så spelade vi bara spel på svenskan. sen var det lunch och efter lunchen så skulle vi göra del 2 på matte provet. det var lite svårare men det gick ändå bra tycker jag! sen fick vi håltimme på spanskan för att alla var typ sjuka idag så det var ingen ide att ha lektion då! :) sen så hade vi engelska och sen så slutade vi! =P efter skolan så gick jag och Chillen hem till henne och poppade popcorn och såg på Sagan om ringen <3 mmm, vad gott det var! :) sen så åkte vi till bandyn och nu har jag precis ätit kött och pommfritt till middag! snart ska jag gå och se idol.
Pussar //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0