Kläder från H&M<33

Hejhej!!! Jag gick in på H&M:s hemsida och skulle se om det fanns någon fin pyjamas, men då hittade jag MASSOR med andra saker!!! Se<33 :
Armbad<33 99 kr!!
En rosa cardigan som påminner om sommaren, älskar färgen<33 149 kr.
Jag blev alldeles kär när jag såg den här underbara byxdressen<33 bara för 299 kr=P
Glitter klänning 299 kr<3
Super gulligt logg armband!! Synd att det stog LOGG på det=( 49.50 kr<33
Pricken över i:t för dagen blir den här socker söta t-shirten=) Den blir din (fast helst min!) för bara 149 kr<3
Glittrigt linne för 199 kr!!
En mysig höst tunika<33 199 kr.
Paljett väska som jag oxå älskar:P kostar 129 kr bara!!!
Ååå, visst e den vacker<33 funderar på att köpa den=P 299 kr!!!
Det var allt för det här inlägget:) Men nu ska jag börja på ett nytt och visa alla mysoch sov kläder jag hittade<33 hihi!
Puss //chill<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0