Kväll

Heej! nu sitter jag här vid datorn och är inne på facebook. ska snart sätta mig och ticka lite för jag håller på med en råtta i sy-slöjden =P på eftermiddagen så var Hanna <3 här och vi åt lussebullar, pepparkakor och drack saft! sen så bakade vi choklad bollar och sen så kom Chillen och då satte vi på en film. sen skulle Hanna åka med bussen så då följde vi med henne till busshållplatsen. imorgon så är det redan fredag! allting går så himla fort! :) men iallafall så öppnar kafet imorgon och då ska jag köpa 2 lussebullar för jag ska bjuda Chillen för hon har bjudit mig så många gånger! <3 sen så blir det tacos till lunch imorgon, mums =P och sen så fyller ju Vicki år! <33 det får ni inte glömma. men nu måste jag gå och sticka.
Pussar //Soff<33

älskar er! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0