läxor :(

Heej! nu har jag äntligen gjort klart engelskan. vi ska typ ha ett litet läxprov på tisdag så det har jag suttit och tränat på en stund! nu håller jag på med lite NO. de går bra och jag har kommit ganska långt. :) idag har vi haft so, engelska, eva-pass, gympa och bild. efter skolan så gick vi hem till chillen och gjorde hennes sysslor, åt mellis och såg lite på Anna pihl =P chillen hade ont i halsen idag och var snurrig så hoppas hon inte blir sjuk! :( <333 sen vid 5 så hade vi innebandy och jag var lite trött så det var jobbigt på slutet. och vet ni vad som händer på lördag?? :O chillen fyller år!!! hon kommer få en present av mig på fredag. :) men nu måste jag fortsätta med NOn men jag skriver ett inläggg sen.
Pussar //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0