Presenter=P<33

Godmorgon!! Det blev inte så många inlägg igår heller, för min del.. så jag får blogga lite extra mkt nu när jag har sovmorgon!! Hör kommer bilder på min födelsedags presenter som jag fick:)

 Body Butter Papaya, Shopaholic i New York (2:an) och Björn Borg trosor!!! <33

 Kuddar som jag fick av mormor å morfar<33
 2 sjalar och ett par vantar<33 från mamma och pappa=P
 EN till bok av farmor, kofta från Mango och halsband från glitter<333
Närmare titt på halsbandet:)
 Jag fick en morot av min kanin<33333
 Linne från JC och Björn Borg trosor<33
Halsband från Pearls for girls:) <33

En närmare titt på halsbandet<33
 
massa smink<33
 Shopaholic 2,3 och 4!! <33
Här var några av mina presenter<33 men nu ska jag sminka mej:)
Puss //chill<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0