smycken<33

Heej! ni kanske märker att jag har börjat älska smycken<3 =P det är så fint med armband och halsband! jag har börjat tycka att cocoo.se har väldigt mycket söta smycken. här får ni några söta smakprov:

gulligt armband 175 kr



rosett halsband 225 kr

kamera halsband 295 kr

fina örhängen 125 kr
visst var dom söta!? <3 nu ska jag gå och kolla lite på tv. jag skriver nog ingenting mer ikväll för jag ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll så jag blir pigg imorgon till skolan! så jag säger Godnatt och Sovgott nu! :)
 //Soff<33


Kommentarer
Postat av: H.Appeltofft

du hade ferber och hostade när vi kom över du borde nog inte gå i skolan ..

2009-11-09 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0