Tips

Heej! det var någon som ville ha lite julklappstips och visst kan jag ge det =P jag brukar göra ganska mycket saker själv tex i Sy slöjden. nu håller jag på att göra några saker till några i min pappa, moster och mormor. sen om man har en syster så kan man alltid köpa nått från The body shop eller köpa nått klädesplagg eller smycke. :) jag är inte så jätte bra på julklappar till killar så det får ni inget tips till :/ men ni får nöja er med det jag har sagt! :P hehe, jag har inte sagt så mycket men ändå =P

allt från body shop luktar såå gott! <3

eller nått fint litet smycke :)
eller så kan ni göra som jag att ge bort saker ni gör själva! =P

Pussar //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0