Vilken typ av skräpmat???

Tjoo!! Skräpmat är typ det godaste som finns!! Jag brukar tänka när jag äter skräpmat: är det verkligen så gott??? för det är ju inte alls nyttigt! Alla vuxna tycker ju att det är äckligt och usch och fy och blää:) Men egentligen, är det för att dom vet att det är onyttigt och man ska ju inte äta skräpmat som dm inte gillar det eller är det för att dom bara enkelt inte gillar det?? Jag har iaf gjort ett test om vilken skräpmat som ni tycker är godast!=P

1. Den klassiska- Hamburgaren!!
mmm.....

2. En favorit- Chicken Mcnuggetsen!!
ååå<33

3. Den som om man tar en kan man inte motstå att ta en annan!- pommes frites=P
inte så bra bild<3

4. går inte att leva utan!- pizza!!!
mums!
5. allas favvo- tacosen<33
 inte alls bra bild=( den ser inte god ut av min smak<3
Vilken är nu godast och vilken kan ni inte leva utan!!
Vill ha massa kommentarer:)
Puss //onyttiga chill<33

Kommentarer
Postat av: Jessica G

Pommes frites ! Otrooligt gott.. :P extra gott med pommes krydda

2009-11-28 @ 11:21:40
URL: http://mylifeasjessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0