En jobbig men mysig dag....<33

Hejsan!! Förlåt att jag inte har bloggat så mycket idag!! Jag har vart med hanna idag och vi hyrde filmen Dumpa Honom! och den var jättebra<33 Till det köpte vi chips och dip=P Efter det så tänkte vi fixa naglarna men så bev det ej. Sen skulle vi hämta hannas syskon (som är jätte gulliga tkr jag<33!!) från Närlunda skolan, och så lämnade vi dom hemma hos hanna (som bor i Älvnäs) och så fixade hanna iordning sig till innebandyn och sen gick vi hem till mej igen och till sist till innebandyn!! Vi fick en rejäl promenad, och det var en bra uppvärmning till Innebandyn. Men när vi väl kom till Innebandyn så var bara våran tränare Helen och Jessica (hennes barn och våran kompiis<3) där så då snackade vi, sen spelade handboll och sen innebandy med några 98:or!! Det var jätte kul=P sen gick vi hem...<33 Så nu är jag väldigt utmattad!!!
Puss och kram //chill<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0