Fredag<33

Heej! nu är det äntligen fredag! idag kommer jag kanske inte hinna skriva så mycket. först ska jag gå till skolan. vi slutar kvart över 3. sen tror jag väll att jag ska vara med chilllen<33 sen ska vi åka till innebandyn som börjar typ 6 och slutar 7. sen efter den så måste jag skynda mig att duscha för min kusin har födelsedags fest så då måste jag dit och så kommer jag sova över där tills imorgon. men vem vet, jag kanske skriver ett inlägg hos min kusin. =P imorgon så kommer jag hem vid 10 till halv 11 på förmiddagen och då ska min familj och jag åka bort till typ hammarby sjöstad :S vet inte riktigt men min lillasyster ska typ på nått kalas där. sen på söndag så är det innebandy match i kungsängen så det kommer ta ett tag men jag ska försöka göra ett blogg inlägg då och då. nu vet ni hur min helg ser ut =P men nu ska jag ta och klä på mig utekläder.
Puss //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0