Godmorgon!

Gomorrron! Jag har precis vaknat och är fortfarande sur över sveriges förlust i går kväll=( Det blev 1-0 till Danmark, mn Sverige gjorde egentligen 2 mål men dom räknades tydligen inte!! Det var inte en bra dommare, tyckte sverige iallafall=) Det som händer idag är Först läxor (jag gjorde inte så många igår:S), sen lunch med släkten och sen kanske shoppa<33 Jippie!! Jag ska shoppa med mamma så då betalar hon det mästa...:) Imorgon är det måndag, och efter skolan ska hanna komma hem till mej och så ska vi sätta på våra lösnaglar som vi köpte när soff,hanna och jag shoppade!! ååå vad jag längtar<33
Puss //chill<33

ska dom se ut så här?? Det får vi se imorrn!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0