Ikea :/

Heej! förlåt för att jag inte har skrivit idag men jag har inte hunnit. idag i skolan hade vi engelska prov och jag tror det gick ganska bra :S sen efter skolan så var jag med Hanna och Chillen en liten stund. vid 4 så åkte jag mamma och lilla syrran till ikea, det var kanske inte det roligaste men men.. :P imorgon har vi innebandy match kl. 10 (tidigt) och sen efter så ska jag åka till stan med mamma och köpa lite höst kläder<33 jag kommer nog skriva imorgon kväll! juste.. jag lovade att visa hur jag klippt mig så här kommer resultat man ser inte så mycket skillnad men det blev iallafall bra!

Före:



Efter:

<33
Puss //Soff<33

Kommentarer
Postat av: Andrew Simpson

: D

2009-10-02 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0