lördag<33

Heej! nu har jag fixat iordning mig och ätit frukost. min lillasyster satt framför tvn och gjorde pärlplattor och ville självklart att jag skulle göra 2 st till henne så det var väll bara att sätta sig att börja och nu är jag äntligen klar! nu ska jag sätta mig och göra lite läxor. på måndag har vi ju no-prov så det är väll bara att träna på men jag tycker att jag kan rätt så mycket. ikväll ska vi till mina kusiner för min ena kusin (emelie) fyller år och hennes mamma har också fyllt år så vi ska dit och fira och så ska vi såklart se på fotboll!! :) men nu ska jag gå och göra engelska men jag skriver när jag är färdig. outfit bild kommer snart också föresten.
Puss //Soff<33

visst blev dom snygga!? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0