Onsdag

Heej! nu har jag precis ätit soppa och pannkakor! mums<33 idag har det inte hänt så mycket. jag har ju vart i skolan (som vanligt) och det var tråkigt (som vanligt) =P efter skolan så var jag med chillen och vi städade hennes kanins bur, åt mellis och såg på Anna Pihl. :P sen var det bara att åka till innebandyn. här kommer lite bilder från dagen<33

Chillen är väldigt städsugen<33 =P

haha! sötnos<33

Chillens lilla söta kanin Lakrits (vet ni att Lakrits var min kanin förut men vi var så dåliga på att sköta honom så vi var snälla att ge bort honom till Chillen<33)

Chillen<33

Soff flummar!??

somsagt, jag var lite flummig!

Före:
Som vanligt innan innebandyn så äter vi våran standard mellis: nudlar med grillkrydda och Oboy!

Efter:

det var allt för idag. lägger ut outfit snart!
Puss //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0