rolig första dag på höstlovet! =P

Heej! nu är jag hemma eller jag har varit hemma ett tag men jag behövde cykla till macken och lämna tillbaka filmen som jag lånade igår. :/ idag har det iallafall vart "en rolig första dag på höstlovet" =P var ju och shoppade med chillen men jag köpte bara ett läppglans men jag hittade några saker som jag ska köpa i Uppsala.
Läppglans som jag köpte 39,50 kr


 chillen och jag åkte in vi 10 till stan.  sen kollade vi i affärer och till lunch åt vi grillad korv med mos =P sen gick vi i affärer igen och när vi satt på en bänk och snackade så kom det fram en tjej som frågade om hon fick intervjua oss och vi sa ja. hon frågade om vad det bästa var med att vara tjej och lite såna frågor och chillen och jag bara "eeh, jag vet inte riktigt på typ nästan varje fråga :S" iallafall så ska vi vara med på radio på söndag, (hehe lite pinsamt). efterråt så as garvade vi för att jag sa lite pinsamma saker på en fråga. :P sen vid 3 så åkte jag hem med mamma och chillen stannade kvar i stan ett tag som hon skrev om i förra inlägget.
Pussar //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0