Söndag, Hööstlov!

Heej! nu är det höstlov och och idag är det söndag =P idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. jag kanske ska hyra en film! jag kanske kan ha en riktig mys dag med film och lite godis. :P igår kväll så hade vi gäster. mormor, morfar, min moster och hennes man och deras hund Bob. till middag åt vi älg och till efterrätt så åt vi chokladmousse och sen var det bara att gå ut med Bob i regnet :) haha vi blev lite blöta men det var mysigt ändå. vad ska alla göra på höstlovet? på onsdag så åker jag och min familj till Uppsala och vi kommer hem på torsdag. på onsdagen ska vi shoppa och på torsdagen så ska vi bada på nått äventyrsbad :) jag har 470 kr till att shoppa för! :D ska köpa en ny foundation, en tröja från H&M och en ny pyjamas tror jag. men nu ska jag komma på nått att göra. skriver mer sen om ett tag.
Pussar //Soff<33

Den sötaste Bob<33
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0