1 april! //Soff<33

Heej! idag har det somsagt vart 1 april! :S det brukar alltid vara någon som lurar mig rejält (oftast Chillen) XD men idag var det faktsikt bara pappa som gjorde ett litet april skämt, som jag gick på dårå men aja.. :P idag är det ju Skärtorsdagen och nu är det PÅÅÅSKLOOOV!!! :D vi fick sluta kl. 1 idag så efter skolan skulle jag egentliggen shoppat men jag ska göra det i helgen istället! :) så istället var jag med Chillen och vi såg på film och gjorde lite påsk kort ;) nu ska jag kolla runt lite på datorn och sen ikväll ska jag nog sätta på en film! =) idag på eftermiddagen så tog Chillen min mobil och tog förstås bilder :D <3 så här får ni dom: <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0