:) <3

Heej! sitter här framför datorn i myskläder och äter tacoskal med guacamole XD är väldigt seg och trött nu :P idag har det inte hänt så mycket. hade hål timme på SOn så fick sluta en timme tidigare :D då gick jag och Chillen hem till henne och såg på film och sega! <3 imorgon är det valborg och jag ska till mina kusiner och sen så hoppas jag att jag och Chillen ska vara med varran vid brasan! :) men nu måste jag gå och ta fram pengar för imorgon ska jag och Chillen köpa godis och läsk för i övermorgon åker vi på cup i Täby! :D (och då måste man ju ha lite godsaker) så nu ska jag bara fixa med lite saker och sen ska jag nog sätta på en film ikväll tror jag! ;) kommer inte skriva mer idag men vi ses imorgon!<3 ganska långt inlägg för min del.. XD PUSSAR //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0