Gott men onyttigt! XD

Heej! nu har jag precis duschat och är varm igen efter en kall cykel tur från träningen. när jag kom hem från tränignen så gav mamma mig en munk! ;O haha^^ Mycket gott men onyttigt.. XD så här har min dag varit: idag i skolan efter lunchen så fick jag skit ont i magen och mådde inte så bra -.- Hanna följde med mig hem idag<3 när vi kom hem tog jag en alvedon och av den så fick jag värsta energi kicken så jag blev helt galen och vi flummade såklart... sen så gick hanna och jag till innebandyn (i regnet) :/ i slutet av träningen så började jag få ont i mitt lår igen, har typ sträckt mig :S så jag cyklade hem och nu sitter jag här och äter munk :P visst var det en bra dag!? XD här kommer lite flumm bilder: mums! :D PUSSAR //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0