hemma från träningen :)

Heej! kom hem från träningen för en timme sen typ. har precis ätit och duschat! idag var det soligt och varmt igen! :D det är väldigt bra vårväder nu asså! i skolan hände väll inget spec.. på bilden så skulle vi typ rita av blommor ute och det gick ju verkligen jätte bra! -.- efter skolan så var jag med Chillen och vi var ute och spelade monopol och åt mellis XD här kommer lite bilder från dagen: haha, Simon är ute & letar efter en blomma! :D Hanna<3 Chillen<3 jag och Chillen<33 monopol! XD uppäten mellis :P Chill loves pengar! <3 jag :) PUSSAR //Soff<33

Kommentarer
Postat av: hannaw

gu vad soligt det var. haha de e därför jag ser så glad ut ;p

2010-04-15 @ 19:13:02
Postat av: chillen<33

chill lööövs pengar <3333

2010-04-16 @ 07:49:35
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0