lördag

Heej! igår var jag + familjen hos mina kusiner och jag fick 2 påsk ägg med godis och pengar :D idag ska vi bort till min moster och så kommer mormor och morfar också dit! nu sitter jag här och dricker te och hra en tjock halsduk runt halsen.. imorse när jag vaknade så hade jag så ont i halsen att jag inte kunde sova och så gör det så himla ont när man sväljer! :( men nu ska vi inte snacka om hur jag mår, vad ska ni göra idag på Påskafton? jaa, jag har ju redan berättat vad jag ska göra så nu slutar jag väll det här inlägget! vi ses snart ;) PUSSAR //Soff<33

Kommentarer
Postat av: chill<333

intresseklubben anteknar ;´) <33

2010-04-07 @ 17:58:31
Postat av: Soff<33

jaa! men du tyckte tydligen inte det var intressant! :'( <3333

2010-04-07 @ 18:36:42
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0