this helg :)

hejhej! det var ganska länge sen jag skrev... hehe jag är inte en sån aktiv bloggare men men ni har ju soff<3 I lördags var jag typ magsjuk :( så då gjorde jag inte så mycket bara vilade -.- men idag så har jag gjort massa läxor, vart ute med min älskade kanin, cyklat en massa med min mya cykel (!!!) & vart med min älskade soff=P Vi köpte årets första glass (äntligen för dej soff:D) sett på sex and the city och cyklat till vattnet där vi tog massa bilder (som soff laddar ut sen) och snackade:) har ett EXTREMT shopping behov så jag och soff (kanske nån mer..??) ska åka och stor shoppa nån dag! Men nu ska jag ha lite spa med bastu & ansikts mask:) PUSS PUSS på er alla älskade läsare<33 //chill<33 längtar efter sommaren!!!! här var på en semester i sommras med några av mina underbara kusiner :D <33 Här är på den finfina stranden!!! <3333

Kommentarer
Postat av: Soff<33

jag shoppar gärna!!! :D

PUSS<333333

2010-04-18 @ 19:06:31
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0