igår & idag :) <3

Godmorgon! hann inte blogga igår för att jag- först på förmiddagen så åkte jag med Chillen och hennes familj till Tullgarn och bada och hade det bra :) sen åkte vi hem och sen på kvällen så var vi ute och bara gick runt i området och var med min kusin en stund :P idag kl. 11 så ska jag klippa mig :) och sen ikväll kl. 5 ungefär så tar jag, Tilde, pappa och kusinerna en buss till stan för då ska vi åka på en kryssning (Birka Paradise) :D kommer bli jätte kul och ni kommer få massa bilder från igår och imorgon när jag kommer hem ;) men nu ska jag äta frukost så ses vi innan jag åker eller imorgon när jag kommer hem! :) Ha en bra dag! PUSSAR //Soff<3 ett litet smakprov :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0