stan :)

Godmorgon! hann inte blogga igår för jag, Chillen, Hanna A, Hanna W skulle gått på bio men sen så kunde inte Hanna & Hanna så då blev det bara jag och Chillen som åkte in till stan och vi shoppade lite (jag köpte ett par trosor) sen så såg vi på Shrek :P och sen så åt vi middag på Kungshallen och då blev det Sushi! det var jätte gott och vi hade jätte kul! ;) <3 sen efter middagen gick vi bara runt lite och såg Elin Lanto, haha^^ och sen kom vi hem vid 9 ungefär. och idag är det sista dagen innan skolan börjar :( sommarlovet har gått så himla fort tycker jag!! ;O aja, man får hitta på nått kul den här sista dagen och sen är det bara att vänta tills nästa lov som blir Höstlovet XD Ha en bra dag och njut av sista lov-dagen! :) PUSSAR //Soff<3 converse;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0