fredag :D

Heej! de här veckorna som kommer känns det som om vi har skit mycket läxor och prov :S håller inte reda på alla grejer :P tur att det är sportlov nästa vecka! :D längtar!!♥ idag så slutade vi lite tidigare från engelskan och efter skolan så gick jag och Chillen hem till mig och bakade. imorgon så har vi innebandy match alla behövde baka nått till cafét så jag gjorde chokladmuffins. :) sen så såg vi lite på Sex and the city =P sen så var det bara att åka till innebandyn.. aja, det gick väll bra XD men nu ska jag snart gå ner och poppa popcorn och se på TV :D
Ha en mysig kväll! :) <3
Pussar //Soff<33

jag, den duktiga bagaren! XD
Chillen som var duktig och gjorde lite läxor medans jag bakade! =) <33

nu...
POPCORN!!!!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0