h&m kläder in my <3

hejsan!! här kommer massa kläder från H&M: ♥
super gulligt halsband:)
som ja ska köpa<3
sockersöt kofta =P<33
<33
shortsen och linnet är mina snart (hoppas jag) =P <3
fiina skor man kan ha i stan om man shoppar utomlans :D <33
♥♥♥♥
en tub kjol jag har tänkt att köpa lääänge men har ingen aning om vrf:O<33
söta guld örhängen som oxå finns i....
...silver! vilka tyckte i var snyggast?? jag tyckte nog guld♥
en jättegullig bikini överdel som soff ska köpa<33 du kommer passa i den så fint:)<33
party bikini?? jättefint enligt mej själv=P<33
Det var alla kläder för idag:)
PUSS //chill<33

Kommentarer
Postat av: Soff<33

fina kläder gmn! jag hoppas också att bikinin passar bra ;) puss<3333

2010-02-11 @ 20:46:26
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0