igår & idag :D

Heej! förlåt att inge av oss bloggade igår men jag hann inte och jag antar att Chillen inte heller hann =P iallafall, först var vi ju i skolan och hade tråk. ;) sen efter skolan så gick Chillen och jag och fikade på kondiset för jag skulle bjuda henne♥ sen gick vi till sko affären och provade lite skor! och sen gick vi hem och såg på film. sen efter det så åkte jag till innebandyn och på tal om innebandy så har vi match idag!!! ;O mot Täby. men nu ska vi vi vinna XD det var iallafall om dagen igår och här kommer lite bilder:


Chillen<33
jag :P
skor som vi provade ;) <3
Chillens snygga sko! =) <3
We looove Läkerol! :P <33
jag ser hemsk ut! :O men Chillen är söt som vanligt! :) <33
nu ska jag gå ner och se om det finns nån frukost. skriver nog mer sen efter jag gjort lite läxor -.-
Pussar //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0