kommer inte på nån rubrik... =P

Heej! har fortfarande ont i benen sen skidåkningen och det var väldigt jobbigt att spela innebandy.. det gick inte alls bra idag men i helgen måste jag spela bra för då har vi match mot Täby som inte har förlorat på typ 4 år och vi kom lika med dom!! :D men matcher brukar gå mycket bättre än träningar =P imorgon är det redan torsdag sen fredag och sen redan helg ;O jag fattar inte hur veckorna kan gå så fort. :S aja, imorgon så ska jag och Hanna redovisa våran väderleksrapport i spanska så det måste jag träna på lite. sen har vi läxförhör i SO så det måste jag också träna på men det kan jag ganska bra XD nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så ni får nöja er med dom här raderna, så syns vi imorgon! Godnatt & sovgott allihopa! (inte för att jag ska gå och lägga mig än men jag säger det ändå) :P
Pussar //Soff<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte lägga in fler bilder från kungsberget?? ;) <3333 <33

2010-02-10 @ 20:01:41
Postat av: Soff<33

joo, eller det är inte jag som har tagit bilderna, det är Chillen så det får hon göra då. :) (om hon vill) ;)

Puss<3333

2010-02-11 @ 07:44:53
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0