läxor, läxor, läxor.. :/

Heej! som ni ser i rubriken så håller jag på med läxor.. :( jag gör SO för vi har läxförhör i det, sen så ska jag och Hanna göra nån himla redovisning i spanska i 3-5 minuter!! :O det kommer ju typ inte gå känns det som vi vi ska klara det, eller hur Hanna! ;) ♥ aja, nog pratat om läxor. idag så hade vi tappendag och slutade halv 12 :) efter skolan så gick jag, Hanna, Hanna och Chillen hem till Chillen! =P vi såg på film och spelade lite spel. sen så åkte vi till innebandyn och jag kan säga att idag var jag verkligen klumpig!! ;O mina fötter ville inte sammarbeta med mig =P hehe.. ^^ Chillen har massa bilder på sin kamera så jag hoppas hon laddar upp dom! XD <3 men nu måste jag fortsätta med läxorna..
Pussar //Soff<33

jag i sommras =P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0