onsdag XD

Heej! idag har det varit en väldigt flumm dag! :P nu på bandyn t.ex. var mina ben som spagetti och jag typ skrattade på eftermiddagen när jag och Chillen gjorde läxor! XD ♥ har nog vart väldigt trött idag =P iallfall, idag slutade vi lite tidigare för det var ingen gympa för det var typ niorna som spelade fotboll. och på engelskan fick jag tillbaks mitt verbprov och jag trodde det hade gått jätte dåligt för det kändes som om jag gjorde fel på typ allting men sen när jag fick det så blev jag typ helt chockad.. haha, fick 112 av 121 och blev typ jätte stolt XD nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar runt lite :) skriver kanske mer sen!

Till Chillen:

Jag kom på en sak Chillen!
Vi glömde göra marängschvish (stavning?) idag när vi kom hem
så därför får vi göra det en annan dag!!! :D <333

aja nu måste jag iallafall gå.
Pussar //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0