rolig dag med tjejerna ;) <3

Heej! jaa, det idag har det vart en riktig rolig dag och såna dagar gillar jag!♥ :P har tagit massa bilder och filmat lite så i nästa inlägg lägger jag upp 3 filmer som är rikigt bra! haha XD <33 idag på EVA-passet så hade jag, hanna W och Chillen franska fast jag spanska dårå men iallafall.. och där gjorde vi en film som var 3 timmar lång!! ;O nee, jag skoja bara, det är bara Chillen och Hanna W som fattar :D <33 efter skolan så var jag med Hanna W och Chillen och vi åt mellis och hade roligt!! =) här kommer lite bilder från dagen:

Hanna W, Hanna A och jag (?) <33
jag, Chillen och Hanna<33
Hanna, Hanna och Chillen :P <33
haha, Chillen och Hanna i bakrunden ;) <33
haha :D
jag: eeh, va f^n håller hon på med?
Hanna W: alla tittar på mig!
Hanna A: eeh, vad försöker hon göra egentligen?
jag har skratt attack! XD
Hanna som försöker visa sina muskler ;) <3
Hanna "snygging" :) <3
haha, jag har lite svårt att komma upp ur snön så jag behöver Hanna som hjälp! :P <33
Jaa, det var alla bilder! haha, visst var dom snygga!! :D ♥
Pussar //Soff<33

Kommentarer
Postat av: hanna w

haha jag ser helt knäpp ut :P

2010-02-25 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0