torsdag snart fredag!! XD

Heej! idag är det torsdag och imorgon är det fredag och sen är det sportlov!!! :D vad ska ni göra på sportlovet? jag ska bara vara hemma och kanske träffa lite kompisar =) imorgon så blir det tacobufé i skolan! mums :P sen på kvällen så ska ju jag sova över hos min älskade Chill!♥ idag efter skolan så var jag med.. gissa vem!? ;O Chillen! XD <33 haha, iallfall, vi åt mellis, gjorde lite läxor, åt glass och såg på Sex and the city! ;) idag märkte jag att det faktiskt var lite varmare än vanligt. det kanske håller på att smälta ändå och att det inte kommer bli istid här i Sverige! :P hehe... jag skoja bara ^^ här kommer lite bilder:

söta Chill<33
oj, vad snabbt du skriver! ;O <33
mumsigt med glass! :P
och den braiga serien Sex and the city! :) <3
nu ska jag passa min lillasyrra men jag skriver kasnke mer sen!
Pussar //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0