torsdag :)

Heej! idag har vi faktiskt vart duktiga och tagit lite bilder =P men innan jag laddar upp dom så ska jag berätta lite om dagen :) på spanskan så gjorde hanna och jag våran redovisning och det gick faktiskt ganska bra! :D sen hade vi bara lite vanliga tråkiga lektioner.. på SOn hade vi läxförhör och jag kunde typ allt ;O hehe.. <3 efter skolan så var jag och Chillen hemma hos henne och gjorde gott mellis ;) och spelade lite ensam hemma =P ♥ men nu får ni se lite bilder:

 
puss från oss! <33
amanda, anna, linn och david ;)
 
haha! undrar vad adam hittar i väskan =P
Chillens fina hjärta♥ :P
Chillens uppfinning: torkad  aprikos med chokladsås. mums! XD
också jag.. =)
Pussar //Soff<33

Kommentarer
Postat av: Bell

Ta bort bilderna på mej!!!!! eller sudda över ansikte!!!!

2010-02-13 @ 10:40:33
Postat av: Soff<33

neej! du är för söt för att jag ska göra det! XD <33

2010-02-13 @ 10:49:48
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/
Postat av: Soff<33

nu är bilderna borta Bell! :( <33

2010-02-13 @ 11:02:29
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0