trött -.-

Heej! kom hem från kungsberget för ungefär en timme sen och vi har haft det jätte kul!! :D <33 Chillen har tagit massa bilder så jag tror hon lägger upp dom sen! =P vi har åkt skidor hela dagen och jag ramlade bara en gång =P fast då fick jag ont i knät så då åkte jag inte mer fast nu är det mycket bättre och det är bara några blåmärken. =) iallafall, nu har jag precis ätit efterrätt för min lilla syrra fyller 6 år!♥ GRATTIS!!! XD <33 hehe.. ;)  imorgon så är det tappendag igen och vislutar då halv 12 :D och sen halv 3 så har jag utvecklingsamtal :S hoppas det kommer gå bra!  i helgen så är det ju faktiskt alla hjärtans dag och jag har hittat lite söta alla hjärtans dag bilder =P jag tyckte iallafall dom var lite söta XD ♥

vill nån? :P <33

kan inte ladda upp fler bilder för blogg.se är helt konstigt :S aja, nu måste jag gå!
Pussar //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0