Helg! :) <3

Heej! nu är det lördag och idag kan jag säga att jag kommer stanna inne hela dagen och typ kolla på film! =) på termometern så står det att det är 15 minus grader!! :O jag fryser bara av att tänka på det =P jag har precis gjort klart svenska läxan och jag känner att jag har typ gjort alla läxor så det är nästan läx fritt! XD jag har bara lite NO kvar och en engelska uppgift fast det ska jag göra imorgon. nu ska jag nog sätta mig och kolla på min ny Gre's anatomy box!! har redan sett några avsnitt men det är så himla spännade så jag måste bara fortsätta!! ;) aja, jag kanske skriver sen!
Pussar //Soff<33

här kommer lite bilder från igår:
Bell<33
Hanna<33
haha, jag och hanna<33 XD

Kommentarer
Postat av: Bell

jag kommer döda dej för den här bilden!!!

2010-01-31 @ 18:30:28
Postat av: Soff<33

haha. lycka till!! :D <33

2010-01-31 @ 18:44:32
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0