igår och idag:

Heej! Chillen sov ju över hos mig igår och vi hade jätte kul! :D först så hade vi ju spa på kvällen och det var jätte mysigt! <3 bilder kommer nedan. sen såg vi på film The proposal och så hade vi chips och filmen var väldigt bra!! =) sen så var vi uppe till ungefär halv 4 =P här kommer lite bilder från igår:

badet =P
våra goda drinkar :)
våra choklad masker
hehe.. <33
söta Chillen! :) <3
också lilla jag.. XD
Chillen som ööö.. ja! ;O hihi<333
sen så idag så var jag och Chillen i stan och shoppade :) jag köpte en kjol =P här kommer lite bilder från idag:

kjol från H&M :)
Älskar dig!! <333
nu måste jag träna lite till engelska provet som är imorgon! :S
Pussar //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0