söndag

Heej! nu är det söndag och det betyder att det är sista dagen som det är helg och sen börjar nästa skolvecka! :/ jag skrev inget mer än igår på morgonen men jag såg typ på film hela dagen =P sen så gick jag till centrum dårå men det var det ända jag var ute! ;) idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. jag är klar med alla läxor som vi fått så jag får se vad jag gör!♥ jag ska iallafall göra vofflor sen!! det är såå gott :D men nu ska jag nog gå och läsa min bok tror jag =) Ha det bra!
Pussar //Soff<33

den läser jag och den är jätte bra!! XD

Kommentarer
Postat av: hanna appel<33

tror nog osså att jag ska läsa den .. många har tipsat om den :) <33

2010-01-31 @ 18:43:27
Postat av: Soff<33

gör det! den är jätte bra :) <33

2010-01-31 @ 18:45:08
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/
Postat av: hanna appel<33

okej :) <3333

2010-02-01 @ 09:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0