söndag :)

Heej! förlåt för att jag inte skrivit så mycket men jag hann inte igår. var ju borta på middag hela kvällen och när vi kom hem så orkade jag inte skriva men nu ska jag berätta vad som händer idag =P ikväll så ska Chillen sova över hos mig och vi ska ha spa =) <3 så då kommer det kanske lite bilder sen! =P på dagen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. jag ska nog göra lite läxor eftersom vi har engelska prov på tisdag :/ och så kanske jag ringer Chillen! =P <33 imorgon så ska jag, Chillen och Hanna shoppa dårå!! <33 Bell och hanna kunde inte :( så det blir bara vi tre :) men nu måste jag gå. kanske slänger in ett inlägg på eftermiddagen eller ikväll!
Pussar //Soff<33

Kommentarer
Postat av: Bell

jag kunde visst :P fast det tog slut på pengar efter igårs % idags shoppning

2010-01-17 @ 21:27:14
URL: http://myworl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0