bloggpaus 2 juli-10 juli

Heej! idag på förmiddagen så var jag, tilde och min moster och badade en liten stund och sen när vi kom hem så åt vi lunch och sen kom Chillen och vi cyklade ner till Lundhagen och badade och hade det kul! :) <3 och imorgon åker jag äntligen med Chillen till Holma! :D<333 kommer vara där hela veckan till nästa lördag så den här veckan får ni klara er utan oss! :P när jag kommer hem så kommer säkert massa bilder ;) men tills dess får ni sakna oss så länge.. XD hehe^^ nu ska jag se så att jag har packat allt och sen ikväll blir det fotboll! :) Ha en bra vecka så ses vi på lördag! ;) <3 PUSSAR //Soff<33 ett litet collage som jag har gjort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0