hemma :)

Heej! nu är jag hemma igen! :) har haft det jätte bra och roligt på älskingen Chillens land! :D <333 kom hem igår vid kl. 6 ungefär och var jätte trött så det blev inget bloggande då :P och det kommer inte bli så mycket bloggande nu heller för idag ska jag och pappa kanske åka ut med båten och bada och sen måste jag tvätta och packa för på tisdag så åker jag buss (igen) och åker ner till Öland! :D och så är jag där ungefär 2 veckor. första veckan så har jag ingen dator så då blir det bloggpaus igen :/ men andra veckan så kommer pappa ner och tar med min dator så då kan jag blogga igen! ;) men nu måste jag äta frukost men vi ses ikväll eller så slänger jag bara in ett inlägg innan jag åker. det är sååå himla varmt här nu så man vill bara vara ute och bada :) föresten, alla bilder kommer när jag kommer hem från öland. Ha en bra dag!<3 PUSSAR //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0