imorgon åker jag!

Heej! nu har jag packat klart allt och laddat ipoden så jag kan sitta och lyssna på musik på bussen :) resan tar ungefär 6 timmar. lite tråkigt att sitta själv men man har ju musik och resgodis! XD idag har jag sett på en film, cylkat till centrum och handlat middag och matsäck, lånat böcker på bibloteket och sett ännu lite på TV :P ikväll så ska jag och pappa hyra en film och äta goda jordgubbar! :D <3 det här blir sista inlägget för imorgon åker jag hemifrån halv 8 och sen så har jag dator igen på lördag eller söndag så då bloggar jag mer och så kanske ni får lite bilder! ;) nu ska jag fixa klart allt här på datorn och sen lägga mig i soffan och bara slappa i den här värmen. Ha en bra vecka!<3 PUSSAR //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0