Jeans //Soff<33

idag har jag provat alla mina jeans för att se om nått par var för små och samtidigt tog jag kort på alla jeans XD till hösten sen så ska jag ju köpa ett par till jeans och då undrar jag om ni tycker att jag ska köpa mörka eller ljusa? :P jag tror mörka eftersom det passar lite mer till hösten och vintern och sen så har jag ju två par ljusa jeans :) japp, det får bli mörka. :P ganska tråkigt inlägg men skit samma! XD ljusa mörka favvo-jeans vita gråa. vet inte riktigt varför jag gjorde det här inlägget eller tog kort på mina jeans men jag har väll tråkigt antar jag -.- nu ska jag sätta på en film och sen ikväll blir det kräftor!!! :D mums<3 Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0