Strömavbrott -.-

Heej! jaa, idag har vi haft strömavbrott här hemma så jag har inte kunnat bloggat nånting för det blev nått fel på datorn men nu funkar det ganska bra igen :) har precis ätit middag och ska väll snart kanske sätta på nån film eller nått sånt. imorgon så ska min familj åka och kolla på massa trädgårdsgrejer och jag ville inte följa med så då kommer dom släppa av mig i Vällingby så då kan jag gå runt en stund och shoppa lite XD tänkte köpa ett par skor och lite underkläder :P till hösten ska jag köpa ett par jeans så det kanske jag ska kolla på också :) aja, nu har jag inget mer att skriva så vi ses! ;) PUSSAR //Soff<33 fjortisfest 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0