bruuuun! :D

Heej! idag har jag och Chillen vart i Lundhagen från ungefär 11 till typ halv 5!!! XD <333 haha, vi har äntligen fått lite bikini ränder! :D men det som är mindre bra är att jag nästan bränt mig på kinderna så det svider typ hela tiden men aja... :/ har lite bilder men just nu så laddas min mobil så dom lägger jag in senare! ;) nu håller jag på att packa lite till imorgon för då ska jag + familjen till Malmköping och fira midsommar hos några kompisar (dom som vi var i fjällen med) :) men ska bara sova där en natt från imorgon och sen så kommer jag hem på lördag så vi ska inte vara borta så länge!^^ men nu är maten klar så vi ses senare! :P PUSSAR //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0