Varning! långt men bra inlägg ;)

Heej! idag har det verkligen varit en mysig sommardag!<3 dagen började med att jag åkte in till stan för att möta mamma och när jag träffade henne så gick vi till en resturang som hette Pong och där var det asiatisk bufé! :p sen så gick vi omkring lite i Gallerian men sen behövde mamma gå till jobbet en stund till så då gick jag och kollade själv och hittade en jätte fin sommarklänning! :D <3 sen när mamma var klar så köpte vi varsin jättegoda glass med smak av melon! ;) och sen så gick vi vid vattnet till Fridhemsplan och där tog vi tunnelbanan till Brommaplan och sen bilden hem och hämtade syrran på dagis. när jag kom hem så la jag mig direkt i solan och solade i typ 45 min och nu sitter jag här! :P så har min dag sett ut. imorgon så ska jag till kusinen och vi ska hitta på lite roliga saker som tillexempel bada kanske! XD men aja, nu orkar jag inte blogga mer så vi ses imorgon för ikväll är det sängongs-avslutning av Grey's anatomy :( och ni som såg förra gången vet att det var nog det spännande avsnittet hitills! :$ Hoppas ni har haft en bra dag!<3 oj... det här blev ett VÄLDIGT långt inlägg märkte jag nu så nu ska jag sluta ;) PUSSAR //Soff<33 Fin va!? :) 249 kr från H&M

Kommentarer
Postat av: chillen<33

spela in geys åt mej:)<333

2010-06-16 @ 18:04:49
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/
Postat av: Sofia

förlåt, men jag såg den här kommentaren nu! :/

så jag spelade aldrig in det :(

men det går ju i repris, så du kan ju se eller spela in reprisen! ;)

PUSS <333333

2010-06-17 @ 08:45:06
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/
Postat av: chillen<33

haha jag spelade in själv :D fan va spännande å lärrigt det var!! :s aja ses sen<33333

2010-06-17 @ 18:11:04
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0