shoppa!

Heej! har precis ätit och tagit en varm dusch. imorgon på morgonen (tidigt) så åker jag först med pappa till hans jobb och är där en stund. sen så efter lunch åker jag till mammas jobb och möter henne där för då ska vi shoppa! :D har en väldigt lång shoppinglista just nu men jag ska inte köpa alla saker imorgon ;) jag ska köpa:

  • örhängen
  • svart linne
  • underkläder

och kanske nått mer om jag hittar nått :P
nu ska jag kolla runt lite på facebook och sen kl. 9 så är det säsongs premiär för Grey's anatomy! :D det ska jag inte missa ;)
det blir tyvärr inte så mycket bilder när jag bara är hemma men när skolan börjar så lovar jag er mycket bilder!
Pussar //Soff<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0